::DEMI MASA::

Friday, July 1, 2011

بسم الله الرحمن الرحيم

ASSALAM..
Pejam celik..pejam celik..hari ni dah 1 Julai 2011 bersamaan 29 Rejab 1432.
Ya Allah..tak lama lgi dah nak msuk bulan SYAABAN seterusnya RAMADHAN
dan tak lama lagi jugk dah nak thu result universiti(perkara yg paling mendebarkan) huhu..:(
bila fikir2 balik dah 2 bulan lebih duk kat umah..subhanaallah..bila muhasabah balik diri ni
"apa yang aku telah buat selama 2 bulan lebih ni" astagfirullahalazim..
byak menghabiskn masa dengan tido+makan+ngadap fb+blog
kadang2 time rajin simpan umah ( bile time rajin je ni..hee~)
n msa siang duk layan budak kecik si NURIN WADHIHAH..


ha..ni dia si nurin wadhihah..ble crite sal si kcik ni...aduss..
banyak cternye..klu dulu masa saya bljar di matrik dhihah ni x boleh jalan lagi..
tengok skrang ciap bergaya di atas jambatan mini at KOSPINT a.k.a SM IMTIAZ K.TRG.
now...dhihah ni dah pandai bercakap..bile bercakap x henti2..
ade je benda nak bercakap..biasala budak kecik bru boleh mulut..haa??..boleh mulut?ape tu??
boleh mulut tu mksudnye boleh bercakap la..hehe~bhase org tua2..
(jgn marah2 makcik2 ye  ble sbut org tua ni)
opsss!!!dah terlebih citer sal budak kecik ni..
kembali pda crte awl tadi..
kita dah msuk bulan 7..huhu..cepatnye msa berlalu..umur dah mngkat 19..
taun depan dah 20 tahun..huhu..(dah tua + 1 tahun lagi dah boleh mengundi)
harapanku...
moga2 adelah rezeki untukku belajar dan menuntut ilmuMu yang luas itu..
ramadhan dah dekat..moga2 sempatlah berjumpa dengan ramadhan kali ni..
insyaallah..

KATA HATI : "aku tak nak mati  lagi coz amal ibadatku x cukup lagi..huhu..
tapi ape boleh kita buat...ajal maut ditangan tuhan.. tak terlewat sesaat pon bila dah tiba masanya" 
moga2 matiku dalam keadaan beriman..amin ya rabb..














0 comments on "بسم الله الرحمن الرحيم"

Post a Comment

 

♥CERITA DARI HATI ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal