::DEMI MASA::

Monday, April 30, 2012

hati ini..hanya tuhan yang tahu...T_T


bismillahirrahmannirrahim...
astagfirullahalazim..
ya allah ampunlah dosa hambaMu yang kerdil ini..
lapangkanlah hati aku..tenangkanlah hati aku..
ya allah..akhir2 ini perasaan aku xtenang,xtenteram..
perasaanku serabut..dengan assignmentnye..dengan test..dengan final exam da nak dekat..huhu..
ya allah..lapangkanlah dadaku..
hanya kepadaMu tempat ku mengadu..T_T
jadikanlah hati aku sentiasa terpaut dengan rahmatMu,nikmatMu xkira saat senang mahupun susah..








Saturday, April 21, 2012

Sahabat selamanya


kenangan di lagun..rindu n sayang kamu..huhu..
                                                                                                     


 sahabat sejati...sahabat dunia akhirat...sahabat meja studyku..
rindu adilah,filzah,janna n azuwa..
sayang kamu semua..
                                                                                                      
 
 


 kenangan graduasi spm 09..with adilah..

| aku rindu semua sahabat aku...aku rindu guru2ku...aku rindu tudung tu..aku rindu zaman sekolah..aku rindu masa kita tasmik al quran sama2..aku rindu serindunya semua kenangan kita di sekolah dulu..:'( |

*tegurlah..nasihatilah aku jika aku lalai,leka,bangunkan aku jika suatu hari nanti aku jatuh..
AKU SAYANG KAMU SAHABAT LILLAHITAALA..

la tahzan

Ya allah..tenangkanlah hati aku..astagfirullahalazim..

Thursday, April 19, 2012

ALHAMDULILLAH :)

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..:)
Subhanaallah..Alhamdulillah..Allahuakbar!!
Ya Allah..hampir sebulan x update a.k.a berceloteh di cerita dari hati ni..huhu..
sibuk+malas+xde mood nak menaip..
dan hari ni timbul mood nak berceloteh dan berkongsi pengalaman suka dan duka sepanjang sebulan ni..huhu..
tapi..hari ni nak kongsi tentang kelahiran seorang puteri yang comey..hehehe


tanggal 18 April 2012 genaplah umurku 20  tahun..dah besar dah rupenye anak mama n baba ni..da bleh kahwin ni..hehe ^_^
Pada tarikh 18 April 1992 selepas subuh,lahirlah seorang puteri dr pasangan Engku Hassan Syed Ahmad Al Idrus dan Tengku Fuziah Tengku Muda Abdullah yg diberi nama....Engku Nor Kamilah yg bermaksud Cahaya Kesempurnaan..:) 
Terima kasih mama kerana mengandungkan deqnor selama 9 bulan dan syukran jazilan baba kerana tanpa baba xlahirlah deqnor kat dunia ni..Alhamdulillah...terima kasih jugk pada abang,angah,achik,ateh,ijah n atin..n xlupe deqyah sayang..:)




dan sehingga saat  ini..terima kasih banyak2 kerana telah menjaga+mendidik+memberi semuanye pda deqnor..sayangggggg mama baba..Doakan deqnor jadi anak yg solehah ,dpat membantu umat islam dan  berjaya dunia wal akhirat..inshaallah..aminnn..


terima kasih all sahabat yg kusayang especially sahabat kospint n yg kenal diriku coz sudi wish n doakanku..sayang kamu..uhibbukum fillah..:)
and special 4 roomate2ku sayang..thank u vry much sudi belanja pizza..hehe..sayang korang semua..:)


 
roomate2ku n abe pawi drver kte :)


thank fatin bg 'barang' pink tu :)

terima kasih mimi bg hadiah n gambar kite berdua..hehe..and thank you to dila gve me button ana muslim,n thank u jane n ainnur coz gve me a special n cute card  n all BSTR frend coz nyanyikan lagu utk engku..bezz..sayang semua :)





 

♥CERITA DARI HATI ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal