::DEMI MASA::

Thursday, April 19, 2012

ALHAMDULILLAH :)

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..:)
Subhanaallah..Alhamdulillah..Allahuakbar!!
Ya Allah..hampir sebulan x update a.k.a berceloteh di cerita dari hati ni..huhu..
sibuk+malas+xde mood nak menaip..
dan hari ni timbul mood nak berceloteh dan berkongsi pengalaman suka dan duka sepanjang sebulan ni..huhu..
tapi..hari ni nak kongsi tentang kelahiran seorang puteri yang comey..hehehe


tanggal 18 April 2012 genaplah umurku 20  tahun..dah besar dah rupenye anak mama n baba ni..da bleh kahwin ni..hehe ^_^
Pada tarikh 18 April 1992 selepas subuh,lahirlah seorang puteri dr pasangan Engku Hassan Syed Ahmad Al Idrus dan Tengku Fuziah Tengku Muda Abdullah yg diberi nama....Engku Nor Kamilah yg bermaksud Cahaya Kesempurnaan..:) 
Terima kasih mama kerana mengandungkan deqnor selama 9 bulan dan syukran jazilan baba kerana tanpa baba xlahirlah deqnor kat dunia ni..Alhamdulillah...terima kasih jugk pada abang,angah,achik,ateh,ijah n atin..n xlupe deqyah sayang..:)




dan sehingga saat  ini..terima kasih banyak2 kerana telah menjaga+mendidik+memberi semuanye pda deqnor..sayangggggg mama baba..Doakan deqnor jadi anak yg solehah ,dpat membantu umat islam dan  berjaya dunia wal akhirat..inshaallah..aminnn..


terima kasih all sahabat yg kusayang especially sahabat kospint n yg kenal diriku coz sudi wish n doakanku..sayang kamu..uhibbukum fillah..:)
and special 4 roomate2ku sayang..thank u vry much sudi belanja pizza..hehe..sayang korang semua..:)


 
roomate2ku n abe pawi drver kte :)


thank fatin bg 'barang' pink tu :)

terima kasih mimi bg hadiah n gambar kite berdua..hehe..and thank you to dila gve me button ana muslim,n thank u jane n ainnur coz gve me a special n cute card  n all BSTR frend coz nyanyikan lagu utk engku..bezz..sayang semua :)





 

♥CERITA DARI HATI ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal