::DEMI MASA::

Saturday, April 21, 2012

Sahabat selamanya


kenangan di lagun..rindu n sayang kamu..huhu..
                                                                                                     


 sahabat sejati...sahabat dunia akhirat...sahabat meja studyku..
rindu adilah,filzah,janna n azuwa..
sayang kamu semua..
                                                                                                      
 
 


 kenangan graduasi spm 09..with adilah..

| aku rindu semua sahabat aku...aku rindu guru2ku...aku rindu tudung tu..aku rindu zaman sekolah..aku rindu masa kita tasmik al quran sama2..aku rindu serindunya semua kenangan kita di sekolah dulu..:'( |

*tegurlah..nasihatilah aku jika aku lalai,leka,bangunkan aku jika suatu hari nanti aku jatuh..
AKU SAYANG KAMU SAHABAT LILLAHITAALA..
 

♥CERITA DARI HATI ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal