::DEMI MASA::

Tuesday, July 24, 2012

Naskhah cinta



Assalamualaikum..:)

Salam ramadhan..

♥ Jangan terlampau gopoh nak habiskan baca tapi hayati, tadabbur makna.
biar tak dapat khatam pun, asalkan kita faham makna, sebati dalam jiwa.
ia lebih baik dari khatam satu quran, tapi satu hukum pun tak tahu dalam tu.
baca elok2, jaga hukum tajwid dalam tu ♥




Insyaallah :)





Selamat bertadarus ^_^



















                                                                                       

Ramadhan kareem



Bismillahirrahmanirrahim..
Masih tak terlambat lagi nak ucap 
Ahlan wasahlan ya ramadhan..
Alhamdulillah..masih diberi nafas untuk bertemu dengan ramadhan tahun ini..
Terima kasih Ya Allah! T_T
Semoga ramadhan kali ini memberikanku semangat utk terus beribadat kepadaMu..
Ya Allah rajinkanlah aku membaca ayat suciMu..al Quran 
Ya Allah rajinkanlah aku untuk membasahi lidahku untuk memujiMu..
Ya Allah rajinkanlah untuk aku melakukan ibadat sunat solat tarawikh..
Ya Allah ringankanlah tanganku untuk bersedeqah..


Amin..amin..amin..Ya Rabb..






~when the month of ramadhan starts,the gates of the heaven are opened n the gates of hell are closed n the devil are chained..~


| sahih bukhari |

#salam ramadhan semua..
kullu am wa antum bikhair..






                                                                                      

Monday, July 9, 2012

♥ forest camp 2012 ♥

Bismillahirrahmanirrahim...
assalamualaikum ...kaifahalukum??
da lame x jenguk kat blog ni...almaklumla bz je after fnal exam..huhu
cepatnye masa berlalu..2 minggu kem hutan da pon tamat...hoorayyyyy!!
alhamdulillah..segalanya berjalan lancar dengan izinNya..:)
maintain fizikal+mental+rohani..^_^
kem kali ni byak mengukir kenangan manis n adela jgk pahitnye..



arang powder :D


bersama pokok yg dtanam oleh tanganku+tangan ing ing...
semoga hidup suburlah pokok ni..:)



belajar potong buluh ^_^


program tanam pokok..:)




GANAS group :)



p/s : forest camp..
go!go!go!
forest camp..
fight ! fight ! fight !
forest camp...
boleh!!
malaysia...
boleh!!

where friendship begin ...FOREST CAMP 2012 
at HUTAN SIMPAN AYER HITAM,PUCHONG 
     






# sakit tekak+selsema
semoga terhapuslah sikit2 dosa2ku..amin..















 

♥CERITA DARI HATI ♥ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal